mandag 8. august 2022

To store elgokser og ei elgku beitet sammen

 




















Sist torsdag morgen ble en stor start på dagen, med flere elgmøter. 
For to dager siden la jeg ut et innlegg om møtet med ei elgku og en mindre elgokse.

Her er slutten på morrasøkta! Det ble en mektig slutt da jeg kom over to store elgokser og ei elgku. 
De hadde tilhold blant noen trær og busker, ikke langt unna vegen jeg kom kjørende på.

Også noen dager tidligere hadde jeg elger i dette området.
Mye tydet på at det i alle fall var de samme to elgoksene jeg fikk tatt nye bilder av.

Etter at de tre elgene hadde spist seg god og mette, trakk de rolig i retning en større skog like ved.
Da hadde skodda kommet sigende, og nærmest visket ut bakgrunnen.
Dermed ble det et par trolske bilder som en god avslutning på ei elgrik morrrasøkt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar