onsdag 19. april 2023

Ekornet vårt er godt fornøyd med serveringa
















 

Ekornet vi har hatt på besøk ved foringa for småfugl 
like ved husene våre på Dregsetsve på Skatval i vinter, 
fortsetter å oppsøke foringsplassen.

Både tidlig og seint er det innom for å spise av maten som blir servert.
I det siste har det særlig satt til livs usalta og skrelte peanøtter. 
De ser ut til å gå ned på høykant og er midt i blinken for et vårsultent ekorn.

Bildene i denne serien fikk jeg tatt sist søndag ettermiddag.
Jeg rakk bare noen minutter i kamuteltet ved foringa.

Bilder hadde jeg også fått om jeg hadde stått på utsida av teltet.
For, nå ser det ut som ekornet har skjønt at det er jeg som fyller på med godsaker.
Søndag satt det rett ved siden av da automaten ble fylt opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar