onsdag 9. februar 2022

Jeg ble overraskende intervjuet over hele ti sider i Natur&Foto

 







I årets første utgave av tidsskriftet Natur&Foto, en utgave som abonnentene mottar i disse dager og som kommer i løssalg om noen få dager, blir jeg »brettet ut» over hele 10 sider.
De siste år har jeg selv skrevet mange portrettintervjuer for dette tidsskriftet. I høst hadde vi redaktør Tom Schandy på besøk hjemme hos oss på Skatval i Stjørdal. Da han tok fram notatblokka, forstod jeg ikke med en gang hva han ville...
Resultatet kan du lese i denne utgaven. Jeg synes Tom fikk godt fram det jeg selv står for og det jeg synes er aller viktigst for meg som naturfotograf.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer, Einar, vel fortjent - jeg er blitt avhengig av å stikke innom bloggen din, og nå får du mange flere besøk. Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Anonym20/2/22

    Vel fortjent! hilsen Erling

    SvarSlett