torsdag 21. oktober 2021

Har valgt å pryde veggene i sitt nye festlokale med ti av mine bilder

 








Elgokse

Ekorn

Solnedgang

Treet

Elgku med kalver

Elgmøte

Sidensvans

Blåveis

Brushane


        Oterunge

Linda og Stian Indergaard ved Indergaarden på Skatval er våre naboer. De bor i starten på den bratte bakken opp mot eiendommen vår Dregsetsve Hage & Galleri.

I mange år drev Linda ridesenter ved gården. Det ble avviklet for et par år siden. Nå har de gjort om den store stallen til et flott og hyggelig festlokale som de leier ut til ulike selskap.

For en måned siden tok de kontakt med meg for å høre om jeg kunne tenke meg å stille ut noen av mine naturbilder på veggene inne i festlokalet.

Nå er ti bilder på plass på veggene, alle trykt i størrelse 60 X 60 cm og på 40 mm tykke akustikkplater. Bildene er laget av Fagtrykk AS og et profesjonelt utført. Jeg ble rett og slett imponert over både trykken og måten bildene er laget på!!!

Som det går fram av plakaten fra utstillingslokalet (se ovenfor) går det an å kjøpe ett eller flere bilder for å ha på egen vegg eller gi bort i gave. Da er det bare å ringe på 93 46 83 60. 

Ønsker du bildene i et annet format eller trykt på en annen måte, lar det seg også gjøre. Da må du i så fall ta direkte kontakt med meg på 99 04 95 08.

I tillegg til bildene fra lokalet kan du se alle de ti bildene i dette innlegget. Trykker du på bildene, vil de poppe opp i stort format på skjermen din. 

1 kommentar:

  1. Bra tiltak - grattis med den. En del blinkskudd her!

    SvarSlett