søndag 26. juni 2011

Furutrær i vakkert kveldslys





Når sommerkvelden er som i kveld, blir det vakkert på Dregsetsve! I det sola nærmer seg horisonten, skinner det et varmt og rødt lys på furutrærne på haugen bak husene våre.

Dermed ble det nok en runde ut med fotoapparatet i dag! Jeg startet med å ta skarpe bilder av skogen og fikk flere gode bilder ut av det. Deretter justerte jeg ned iso-verdien, snurpet sammen blenderen og fikk lukkertider ned mot 2,5 sek. Da ble det tid for å leike seg litt...

Bildene jeg viser her er blitt til slik, med bevegelse av kameraet eller zoomen under eksponeringa. Om det ble bra? Vel, det kan det vel alltids diskuteres. Litt stemning og spennende linjer synes jeg at jeg fikk til på et par av bildene.

2 kommentarer:

  1. Enig med deg at det er artig å leke seg litt. Synes de ble spennenede!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Joda, det er viktig ikke bare å jobbe seriøst hele tida, selv om det er viktig også.

    SvarSlett