mandag 8. august 2016

Fra en kveldstur i "fjæra" ved Samsjøen


"Trerot 1"


"Sandmønster"


"Stein og trerot"


"Steinmønster 1"


"Steinmønster 2"


"Steinmønster 3"


"Krypdyret"


"Handa"


"Samsjøen 1"


"Samsjøen 2"


"Trerot 2"


"Stein i fjæra 1"


"Stein i fjæra 2"


"Steinstreker"


"Myrull"


"Strå i motlys"


"Røsslyng"


Under oppholdet ved Samsjøen (Melhus) i forrige uke 
benyttet jeg anledningen en av kveldene til å lete etter noen motiver litt utenom det vanlige, 
i og med at vannstanden i denne innsjøen er rekordlav denne sommeren.

I mange av bildene som jeg viser her, har jeg tatt bort fargene og presenterer motivene i svarthvitt,
noe jeg synes passer godt til disse bildene.

Å gå slik på leit etter ulike former og motiver, kan være spennende.

Likevel, jeg hadde nok foretrukket at Samsjøen var velfylt med vann, 
noe den normalt bruker å være i august hvert år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar