fredag 6. mai 2011

Mine bilder hos Møbelringen Lade




Dagens fotoutflukt gikk ikke ut i den flotte vårnaturen, men til den store og nye butikken hos Møbelringen Lade. Tidligere i år fikk jeg en henvendelse om jeg hadde noen Trondheimsmotiv som de kunne bruke i utstillingene i butikken. Etter litt fram og tilbake endte det opp med tre motiv - Nidarosdomen, Gamle bybro og Festningen.

Jeg ble positivt overrasket over trykkvaliteten på de store kopiene. Fikk også vite at mange hadde positivt kommentert bildene på veggen.

Det hører med til denne historien at vi bare skulle se på bildene mine. Da vi gikk ut fra butikken, hadde vi handlet både seng, spisestue og ny salong til nyhuset vårt hos Møbelringen Lade. God service og kunnskapsrik betjening var nok hovedårsaken til det.

Om vi fikk det hele noe billigere på grunn av mine tre bilder? Nei, det vet jeg ikke. For de tre bildene hadde jeg forlengst fått betalt. Nå gleder vi oss bare til å flytte inn i vårt nye hus på Dregsetsve. Mer og mer kommer på plass. Om en måned så ...

4 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder. Du er flink!
    Artig å høre at dere har bygd nytt hus. Husker du snakket om det, den gang vi var kollega. Selv har vi akkurat startet med å bygge leilighet i Åre. Har ikke kommet dit at vi ser på møbler enda. I dag har det vært titting etter kjøkken og trapp. Koser meg med den jobben :0)
    Ha en riktig fin helg.
    Hilsen Christina

    SvarSlett
  2. Artig med respons på bildene sine, gratulerer med Møbelringen!

    /Dag

    SvarSlett
  3. Anonym8/5/11

    vi gratulierer til dine flotte bilder.

    Renate og Dieter fra Tyskland

    SvarSlett