fredag 20. november 2020

Namibia - Kalender for 2021

 

Kalenderens layout (avfotografert fra egen dataskjerm)

Hunnløve (Forside)

Southern Mask Weaver (Januar)

Namaqua Chameleon (Februar)

Namib Sand Gecko (Mars)

Lesser Flamingo (April)

Sørafrikansk pelssel (Mai)

Dead Vlei (Juni)

Gepard (Juli)

Copmmon Ostrich (August)

Løveunger (September)

Swallow-tailed Bee-eater (Oktober)

Crowned Lapwing (November)

Gemsbok (Desember)

Da nærmer det seg slutten på dette fotoåret. Det er på tide å bestille noen kalendere, med opplevelser jeg har hatt i 2020. Den første kalenderen handler om turen i Namibia.

Den eneste langturen utenlands ble turen i Namibia, med en avstikker inn i Sør-Afrika, rett før hele verden ble stengt ned. Turen ble like innholdsrik, magisk og variert som jeg håpet på på forhånd. Ser du på historikken i denne fotobloggen, finner du alle blogginnleggene jeg laget da vi var tilbake (se februar/mars måned).

Det første bildet her viser hvordan kalenderens layout er. Den trykkes på matt papir i A3-format og framstår som et godt produkt. Jeg har benyttet det samme firmaet i flere år, og har alltid vært godt fornøyd med resultatet!

De øvrige 13 bildene i dette innlegget viser alle bildene i denne kalenderen. Jeg har bestilt et par ekstra kopier. Dersom du vil sikre deg en av dem, er det bare å ta kontakt med meg på tlf. 99049508.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar