onsdag 15. april 2020

Ekorn besøkte foringsplassen ved Dregsetsve














































Endelig fikk jeg tatt noen nye bilder av et velvoksent ekorn!

På foringsplassen for småfugl oppe på haugen ved husene våre
på Dregsetsve på Skatval, har jeg sett ekornet noen ganger denne vinteren,
uten at jeg har fått tatt noen bilder av det.

2. Påskedag, mellom noen kraftige snøbyger, satte jeg opp
kamuflasjeteltet igjen ved denne foringsplassen.

Like etter var ekornet på plass!
Dermed ble det ei fotoøkt hvor jeg fikk mange bilder av dette vakre og lille dyret!

Ekornet tålte ikke mye lyd fra kamuflasjeteltet.
Da skvatt det kjapt ut av foringsautomaten og pilte oppover trestammen.
Like etter var det på plass igjen, og jeg fikk mine bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar