torsdag 29. august 2019

Rastende brushaner på Tautra


Brushane (Bilde 1 - 5)














Myrsniper


Sandlo (Bilde 7 - 8)





Rogn


Mot fyret


Sjødammen


Fjæra ut for Sjødammen


Tistel (Storborre?)


Kveldshimmel


Tirsdag ettermiddag gikk turen til øya Tautra ut for Frost i Trondheimsfjorden.
Der startet BioFoto Midt-Norge opp aktivitetene etter sommeren.

30 medlemmer av foreinga møtte opp i det fine og varme været 
vi er velsignet med i Trøndelag denne uka.
Den enkelte bestemte selv hvilke motiver som skulle festes til brkken i kameraet.

I likhet med flere andre valgte jeg å jobbe med vadere i fjæra.
Det var ikke bare enkelt med stor fjære det meste av kvelden.

Mest fornøyd ble jeg av bildene jeg fikk tatt av fire brushaner.
Da jeg la meg helt ned på bakken,
kom de faktisk beitende mot meg.
Dermed ble det noen næropptak av en art jeg ikke har tatt bilder av på lenge.

Nok et vellykket arrangment i regi av BioFoto Midt-Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar