søndag 20. august 2023

En vakker råbukk og noen landskapsbilder

Råbukk 1 (Bilde 1 - 4)




Råbukk 2


Råbukk 3


Rågeit med to kje

Skatval kirke

Natthimmel over Forbordsfjellet

Lyset vender tilbake over Forbordsfjellet

Det aller første elgbildet - i nattemørket


Tidlig morgen ved Dregsetsve


Forbordsfjellet 1 - tidlig morgen

Forbordsfjellet 2 - tidlig morgen


 Fargerik kveldshimmel på Røkke


Jeg fortsetter å møte rådyr på mine tidlige turer rundt på Skatval.

Denne vakre råbukken har jeg støtt på mange ganger de siste ukene.

Nå er kornåkeren såpass høytvoksende at rådyrene bruker litt tid på å bykse gjennom den.
Av den grunn er jeg ekstra forsiktig når jeg nærmer meg rådyrene.

Vakre himler, både grytidlig og seint har også satt sitt preg på Skatval de siste ukene.
Det er noe eget å se dagslyset vende tilbake etter nattas mørke,
med eller uten elg i søkeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar