fredag 2. mars 2018

Blir du med på workshop i beverfotografering?

Beverworkshop i Trondheim/Skatval 11.05. - 13.05.2018

Jeg tilbyr med dette en workshop i foto av bever på nært hold.
I mer enn 20 år har jeg fulgt beverfamiliene ved et par dammer i Bymarka i Trondheim.
Det har gitt meg mange næropplevelser med denne vår største gnager.

Nå har du muligheter for å oppleve disse dyrene på nært hold,
og med veiledning i hvordan du kan få til gode bilder av dem.

Opplegget er som følger:

* Du hentes på Værnes flyplass fredag ettermiddag. Kommer du ikke med fly, avtaler vi.
* Vi tar turen innom vårt sted Dregsetsve på Skatval, der du skal bo hele helga.
* Det blir beverfoto i Bymarka i Trondheim fredag kveld, lørdag morgen og kveld og søndag morgen.
* Hjemreise søndag ettermiddag/kveld. Du fraktes til Værnes flyplass.

Turen inkluderer:
* Alle transport mellom Skatval, Bymarka i Trondheim og flyplassen
* Guiding ved beverlokalitetene
* Alle måltid
* Overnatting i oppredd seng, enkeltrom og dobbeltrom.

Du må ha med:
* Egnet fotoutstyr ("alt" fra vidvinkel til lange teler, stativ. Kamutelt er ikke nødvendig!)
* Varme klær, lue og votter, sittestol og vanntette sko (varme støvler).

Pris: 4.000,- kr (dekker det som står under "Turen inkluderer"). 
Betales inn på konto 1203.18.51767 seinest 31.03. 
Når beløpet er betalt, er du påmeldt.

Antall deltakere: Maks. 8 (workshopen arrangeres hvis minimum 4 melder seg på).

Ring meg gjerne hvis du lurer på noe, tlf. 990 49 508.

Velkommen til noen spennende dager med beverfoto!

Her er noen bilder fra noen av fjorårets fototurer til beverne:




































2 kommentarer:

  1. Hei Einar! Det hadde vært veldig artig å deltatt, men jeg er usikker på om det passer.. Da kommer det kanskje andre anledninger? Jeg måtte jo eventuelt kombinert det med å besøke min god hagevenninne Bina, som jeg vet dere kjenner :-)) Ps! Lekre bilder fra Runde! Vi har bare vært der i august men jeg ser det kan være vel verdt en vintertur også!

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren, Ranten! Blir nok eneste mulighet for workshop med bever dette året, tror jeg... Har begynt å få påmeldte, men plasser igjen enda. Tror du ville likt også hagen vår, som Bina sikkert har snakket med deg om.

    SvarSlett