mandag 5. november 2018

Dyrene i Afrika - i svart-hvitt


Esel (Bilde 1 - 3)








Elefant (Bilde 4 - 7)











Løve (Bilde 8 - 12)














Gepard


Leopard


Jeg har nylig vist svært mange bilder fra oppholdet 
i Maasai Mara i Kenya tidlig i oktober.
Se gjerne innleggene ved å klikke på dem, i bloggarkivet til høyre.

I det siste har jeg tatt for meg noen av bildene,
og gjort de om til svart-hvitt bilder.

Samtidig har jeg på de fleste bildene økt kontrasten 
og lyst opp de lyse delene av bildene.
Dermed fikk jeg fram effekter som jeg selv liker godt.

På det nederste gjorde jeg motsatt. Det fungerte det også!

Noen av dyrene er som skapt for slike bilder,
særlig gjelder dette for sebraen, 
som i utganspunktet er et dyr nærmest i svart og hvitt.

Liker du bildene og kan tenke deg en stor eller liten kopi på veggen?
Ta gjerne kontakt, så blir vi sikkert enige om hvordan og til hvilken pris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar