onsdag 28. desember 2016

Flere romjulsbilder fra Stjørdal og Skatval


Mot Forbordsfjellet


Lønneblad og is


Lønn 1


Lønn 2


Lønn 3


Mose og sopp på lønn 1


Mose og sopp på lønn 2


Bjervefossen 1


Bjervefossen 2


Bjervefossen 3


Stokkende i Halsøen


Sangsvaner inn for Vinge


Kråker ved Skjervold


Gulspurv hann ved Skjervold


Ned mot fjorden ved Vinge


Også i dag ble det en fotorunde rundt på Skatval, og en tur inn til Stjørdal.
Litt grått lys og lite snø, gjorde at jeg tok noen litt andre bilder.

Den gamle lønna ved Bjervedammen, 
og som jeg tok noen bilder av rett før jul,
var jeg også innom i dag. 
De nakne stammene mot himmelen,
og den mosekledde stammen med sopp, 
fikk jeg tatt noen nye bilder av.

Ute på Skatvalslandet var sangsvanene på plass inn for Vinge.
I dag fikk jeg telt opp det nøyaktige tallet, 
66 hvite og 12 grå årsunger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar